Shuttle between Galaxies: En Dag Tilbage

Wednesday, February 10, 2010

En Dag Tilbage

Okay, hvis du fik at vide du havde en dag tilbage at leve i
hvad ville du så gøre? ?
Hvad jeg ville gøre?
Jeg tror jeg ville..
hæve lidt penge på min firma konto
løb ned og shop den bil jeg altid havde tænkt på
vink når jeg så min nabo, hallo
yo, bilen er ny og 24 tommer allo
Jeg ville ha den pige jeg elsker ved min side
Køre ud mod vandet
Og ik ta noget forgivet
Jeg ville ringe til gamle venner og kærester
fortælle dem at de har gjort mig til den jeg er
kig mig i bakspejlet
og sig "hey det' godt nok"
sæddet tilbage, vinduet ned og volumen op
jeg ville gi en
hvorfor jeg var her
bare smile og nyde, at det var jeg
jeg ville samle mine venner og familie op
og køre videre ud mod vandet i en samlet flok
så ville jeg tænkte på om jeg havde givet nok igen
til dem der har givet mig så meget af dem
jeg ville pakere bilen midt ude på vejen
og der sku være musik, yo, min egen
og alle ville smile og bounce med hinanden
barbarque og kæmpe bål på stranden
jeg ville sige til mine brødre at jeg er stolt af dem
at de sku forstå hvor meget jeg virkelig holder af dem
jeg ville sige til min mor og far at jeg elsker dem
og spørge dem om de ik sku prøve at finde sammen igen
fortælle mine venner at jeg tror på
vores kærlighed er større end man kan sætte ord på
og jeg ville finde min kvinde og sige til hende
at jeg havde lyst til at leve videre i hende
og solen ville gå ned over vandet
mens jeg røg en sidste blå kings
drak et sidste glas rødvin
vind i håret
rockstar briller på
23 år
vi ses mit dannebrog
En dag tilbage
lev mens du gør det
elsk mens du tør det
En dag tilbage
lev mens du gør det
elsk mens du tør det
En dag tilbage
lev mens du gør det
elsk mens du tør det
En dag tilbage

No comments: